Kızlar 38+2 de yavruma kavuştum 🥰 sorularınız varsa bekliyorum, sezaryen olacaklara tavsiyelerim var🥲
-Yandan çıtçıtlı lohusa elbisesi ve tişörtü mutlaka 2,3 tane olsun yok terlemesiydi , lekesiydi çabuk kirleniyor . Ve yandan çıtçıtlı olması çok büyük rahatlık gerçekten.
-bebek için 3-4 takım ve boooolca bez koyun hastane çantanıza bizim 3 takım olmasına rağmen yetmedi evimiz yakındı alıp geldik
-ilk yürüyüş (ayağa kalkış )çok zor gerçekten zor ama ilk seferden sonra katlanılabiliyor.
-benim en büyük korkum sonda takılmasıydı hiç hissetmedim , çıkarırken de hafif bi yanma oldu o kadar yani kormayın