Merhaba kızlar her gün burada o kadar çok vakit geçirdim ki size kısaca yazmak istedim. Hatta her gün güzel haberlerinizi almak için umutla girdim sayfaya size sarıldım ağladım kimi zaman 😊. İlk gebeliğim 5 nisanda kalp durması nedeniyle kürtajla sonuçlandı 9 haftalıktı. Sonrasında doktorum 40 gün korunmamı söyledi. Daha sonra kontrole gittiğimde kan tahlil sonucuma göre b12 iğnesi, d vitamini ve gynopol verdi. Mayıs Haziran ayında bebek denedim ama olmadı. Uygulamaya göre ilişki yaşadım 2-3 günde bir gibi. Ama her ay hamilelik belirtileri yaşadım resmen. Sonrasında baktım benim psikoloji gidiyor uygulamayı sildim. Hakimlik sınavına hazırlanmaya başladım. İçimden dedim belki de anne olamayacağım Allah beni başka canların hayatını güzelleştirmem için yarattı. Mahallede kedilerimiz var neredeyse tüm maaş onlara gidiyor. Belki dedim bizim görevimiz bu. Bu ay kahvaltı yaparken birden ağlamaya başlayınca dedim ne oluyor eşim gülüyor bende diyorum çok saçma ağlamam gülüyorum ama gözlerimden gelen yaşlar durmuyor. İlk gebeliğimde de sürekli ağlayınca dedim bir şey var adet günümdü tam. O gün idararımı 4 saat beklettim test yaptım pozitif gördüm. Erken gebelik testiydi. Ama her ay o kadar test yapıp üzülen bir insan olarak yapmayı ilk defa istemedim. Burada hep okurdum aklından atınca oluyor diye buna gerçekten inandım. Dün kan verdim beta 3314 çıktı inşallah sağlıklı bir gebelik olur kucağıma sağlıkla alırım. Şimdi onunla beraber daha hırsla çalışıcam sınava. Belki kısa bir deneme süresi oldu bizim için ama beklemek umut etmek çok zordu. Yanlış anlaşılmak istemem bunları dertleniyor gibi anlatıp uzun zamandır bekleyenleri kırmak istemem. O kadar çok dua ettim ki bu süreçte sizlere. İnşallah hayırlısıyla ve sağlıkla hepimiz alalım bebeklerimizi kucaklarımıza. 🙏🏽