Elif_baris Bu postu açmayı o kadar bekledim ki çünkü burda başlarının dogum hikayelerini okuyunca çok imrenirdim daha 19 umda anne oldum açısıyla tatlısıyla bitti 9 AY başlarda hamilelik psikolojisinden midir cahilligimden midir istemedim duyunca Bi an aldırmayı bile düşündüm ama sonra allah bana bi melek gönderdi dedim bu onun suçu değildi ki ben yaptım sonuçta rabbim de gönderdi bana kızımı ilk hissettiğim anlarda karnıma dokunup nasil aldırmayı düşünürüm derdim çünkü o kadsr guzel bir duydu ki onun içinde olması ben uzüldüğümde sanki beni hisseder tekmelerdi 9 ncu aya girmiştik günleri mi sayiordum burda kontolrden geldim bana 1 hafta on güne kadar gelir dedi ama hala 18 gun vardı ben inanmadım eve geldim artık heyecandan mi ne yemek yedim oturamiyorum ağrılar girmeye başladı hala inanmıyorum sonra daha sık daha kötü geldi aglirar doktoru aradım hemen hastane ye git yarısını yapsınlar ebe ye de beni arasinlar dogum mu dedim evet dedi anneme diyorum normal sancılar dir boşuna gitme diyo bende hemen dışa girdim allah'tan ciktim ablalarim benden daha heyecanlı hastaneye geldi beni nstye bağladlar sonra ebe geldi ben daha cok aci çekiyorum tabi doğum dedi sancin da var 3 santim acilman da şok oldum gerçekten geliyordu 😁çıktım hepsi bana bakiyo ne oldu ne oldu doğum dedim hepsi bağırıyor geliyo geliyo telaşlı birbirlerini arıyorlar beni odaya aldılar yatisim yapılıyor doktoru bekliyoruz ben daha kötü oldum ebe zaten ilk baktığında bana bak korkma dedi ama sen normal doguramassin catin çok dar beni daha cok korkuttu doktor geldi sezeryan önerdi gini söyledi ben de o acıyla hemn evet dedim hayırlısı nasipte o varmış beni hemen aldılar sezeryana 15 dakka felan geçti derken her yerim uyuşmuş bende daha acmadinizmi içimi diyorum açtık diyo korkmamam için de bir tanesi kafamda şarkı soyluyo beni konuşturuyo bi ses duydum masallah diyolar agliyo bendeki de soru niye agliyo dedim sevineceime üzüldüm doktor diyo bak annesi iyi ki de almışız kızın kakasini yapmış içerde bana getirin dedim temizlesinler diyo daha cok agliyo bende cokk şükür diyorum sesi zaten başka bisey getirdi yuzume degdi yüzü dedim tamam allahım şükürler olsun sana artik bitti ağlaması kesildi doktor da diyo ki tabi anneni gorunce susarsin gerçekten dedim bu benim beni hissetti ağlaması kesildi icim artık rahattı olseydim umrumda olmazdı sancılarim annemi getirdi aklıma ona dualar ettim meğersem ne zormuş annelik bilememisim aşağı indiğimde annem kapıda eşim orda oturmuş köşede herkes orda odaya aldılar beni annem geldi yanıma en çok ihtiyacım olan insan di o öptü beni masallah diyo çok güzel getirin diyorum hemşireler getirecek diyolar en sonda herkes geliyo geliyo diyo bir iç çektim kapı ya baktım kızım geldi halaa sımsıcak yüzü yine verdiler kucağıma tarifsiz allah kimseyi evladiyla sinamassin en kötü zamanlarda ferahlik huruz neşe getirdi rabbim onu boşuna göndermedi şükürler olsun ona hakkınızı helal edin bi tane daha gebe ayrıldı aranızdan allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin bize de hayırlı büyütmeyi inşallah 😍❤bide elinizden geldiğince normale bakın sezeryan gerçekten çok zor ben 12 gundr hala toparlanamdim ...