Aslan04 Kizlar bugun 8 hafta 6 gunum ve kontrolum var suan hastanedeyim 10 da girecegim okadar korkuyorumki kotu bisey var diye nolur dua edin
MMelissaaa- Aslan04 iyi düşün canım 🙏🏻 Benimde 10.20 randevum keseyi görmek için gideceğiz inşallaj kötü bir şey olmaz 🥹
minigiminannesi03 Aslan04 seninle aynı gunuz inşallah güzel haberler alırsın kuzum sağlıkla al kucağına
Aslan04 minigiminannesi03 tesekkur ederim.canim haber veririm kontrolden sonra ineallah kotu bisey yoktur
eflinveannesi Aslan04 bende her girişte aynı heyecanı yaşıyorum m38+3 olduk hala aynı devam doğana kadar sanırım bu şekilde evhamlı olcam😀