LALA98 benim tam 40 gün sürdü. İlk hastane de zaten doğumdan sonra o kadar çok kanama oluyor ki birde gelip karnına bastırıyorlar pis kan dışarı çıksın diye o gün baya oluyor o yüzden normal pedle gitme ya hasta bezi al ya da lohusa pedi al. Ben hiç bilmediğimden oğlumun alt açmalarını koyuyordum valla. Ama şimdi 31 hafta 4 günlüğüz aldım lohusa pedlerini. Bir paket De hasta bezi varya ondan alcam.