Leylnn canım bende geçen hafta kontrole gitmiştim yumurtalık kistim olmuş patlamış ara ara kanamam oldu rahim duvarında kalınlaşma görüyorum ya hamilelik var ya da adet olacaksın dedi kan verdim negatif çıktı 1 hafta geçti tekrar idrar testi yaptım negatif çıktı hala adet olmadım bende endişeliyim acaba kistten dolayı normal mi bilmiyorum