Merhabalar ben 16.haftaya gireceğim az kaldı ancak ben sadece 1-1bucuk kilo almışım. Fakat görünürde böyle olsa da belim kalınlaştı, popom büyüdü, eski kıyafetlerime olmuyorum karnım pek çıkmamasına rağmen. Bu kilo normal mi, 4 aylık hamile olacağım ve sadece 1,5 kilo? Normalde zayıfımdır ama almam gerektigini biliyorum.