Arkadaşlar ben panikatak hastasıyım kaygı bozukluğum var çok zor zamanlar geçirdim ama herşeye değermiş gerçekten. Spinal sezeryan hikayeme geçiş yapmak istiyorum. Öncelikle 34. haftamda ufak ama düzenli sancılarım çıkmıştı doktor yatırmak istedi sancılarını kesicez ciğer geliştirici vurulman gerek dedi ben dinlemedim çünkü birşey hissetmiyordum. Erken doğacak paniğine de girdim ama Allah’ın izniyle 37+6 da doğum yaptım. Boşuna iğne vs de olmamış oldum. Ne varsa dua etmek ve Allah’ın izniyle yapmak ben buna inanıyorum. Motora binmek benim o gün sancılarımı arttırmıştı bence son zamanlarda motora binmeyin derim nacizane düşüncem. Gelelim o mucizevi güne sabah yatışım yapıldı tabi bende panik geceden başladı az uykuyla gittim hastaneye damar yolu açıldı önlüğüm giydirildi nst bağlandı. Hemşire çok tatlıydı bu yüzden hiç utanmadım gerilmedim. Bekliyorum tabi saat 11 de beni almaya geldiler tamam dedim gidiyorum heyecan panik yükseldikçe yükseldi beni indirdiler ameliyathaneye kapılar kapandı karşılama çok güzeldi bu arada sizi sakinleştirmeye çalışıyorlar ama ben sakinlermiyim hayır nabzım 180 olmuş. Belime iğneyi vurdular hemen yatırdılar zaten karıncalanma direk başlıyor. Örtümü gerdiler önüme ellerimi bağladılar cihazlar bağlandı göğsüme koluma benim çarpıntım devam ediyor. Anestezi uzmanı başımda benimle konuşuyor sakinleştirmeye çalışıyor aslında panik atak hastası olmasam okadar güzel olucak ki bunu herkes yapar inanın anneler inanın panikatak değilseniz yemin ederim en güzel doğum sizindir. Neyse o ara derin derin nefes almaya çalıştım sonra bir anda allah bağışlasın dedi Doktorum gösterdi bana kafasını öyle bir mutluluk yok yok yok. O ses titreyişini duydum ya yok öyle birşey gözümden aktı yaşlar yanağıma getirdiler bi öptüm kokusu cennet , böyle bir duygu tarifsiz anneler yaşamadan bilinmez. genel olmak isterken eşimin ısrarıyla sana hakkımı helal etmem demesi üzerine spinal olduğum için çok mutluyum yoksa bu duyguyu görmeyecektim. Hiç korkmayın ve spinal olun herşey güzel oluyor. Sonda ilk kalkış bunlar hiç birşey panikatak hastaları için. Hiç acımadı yemin ederim. Sadece iyileşme süresi beni biraz yoruyor onun haricinde hepsi geçiyor. Paşamı sağlıkla aldım ya kucağıma allahtan sağlıktan başka ne isterim ki. Hakkınızı helal edin anneler içimi dökmüş oldum sorularınız varsa seve seve cevaplarım 🙏🙏☺️