Kızlar ben kilolu hamile kaldım. 1.74 civarı boyum 83 kiloda hamile kaldım. 12+1 haftalığız. Hani bu süreçte bir şey yiyememe iğrenme kusma vs sorunum da olmadı. Çok nadir yani…
Elimden geldiğimce dikkat ederek 2 - 2.5 ay kilo almadım ama anne yanına gelince şiştiğimi hissediyorum. Normalde de çok ödem tutan bir bünyem vardır. Aşırı su içmeme rağmen atamıyorum. Biraz fazla ekmek yedim ve ağrılarımdan dolayı spor yapmadım. Kilo aldım farkındayım. Tartı yok ne kadar aldım bilemiyorum ama almak değil aslında bu süreçte vermek istiyorum.
Bana önerileriniz var mı?