24 haftalık hamileyim, dün kontrolüm vardı. Bebek ile ilgili her şey yolunda fakat plasenta etrafında 2 cm lik damar genişlemesi(varis) benzeri bir yapı var dedi doktor. Tıbbi bir terim kullandı önce sonra senin anlayacağın şekilde böyle tarif edebilirim dedi. Takibini yapacağız büyümese sorun olmaz ama büyürse bebeğin beslenmesine engel olur dedi.
İnternetten araştırdım buna benzer hiçbir şey bulamadım. Buraya yazmak istedim o yüzden. Böyle bir şey duyan başına gelen var mı, nasıl gelişti süreç?