ZynpSnr Kızlar anne sütü sarılıgınız oldumu ne kadar sürede geçti bebegim 1 Ayı geçti hala sarı bilgilerinizi paylasırmısınız 😔🤗
yagmurefe ZynpSnr bizdede vardı özele scile getirmisyim dediler immün tedavisimi ne vardı yoğun bakımda orda dört gece aldılar o ilacı verdiler satılık gecmisti çocuğu aldığımda ama çok zor geçti o günler
ikikizannesi__ ZynpSnr 2 ay sürdü benim kızımda anne sütü sarılıgiydi bizimkiside 11 12 de uzun süre kaldı değeri doktorumuz bu zarar vermez bebeğe demisti
ZynpSnr ikikizannesi__ evet canım bana doktor zararı yok emzirmeyi kesme dedi ama yine de kafama cok takıyorum sen emzirmeyi kestin mi