snmhsnn valla benim erkek bebeğim ve her altını açtığımızda her tarafa çiş yaptı 😂 o yüzden üç tane takım değiştirdim birde hastaneden çıkarken giydirdim toplam dört takım kullandım . Zıbında aynı şekilde. Bez on tane yeterli olur bebişe . Kundak alın hem yatıracağınız yer için hem sarmak için hemşireye vermeye. Kendim için iki kere değiştirdim üstümü kanamadan dolayı . İç çamaşırımı sık değiştirdim. Sütyen bir tane yeterli . Emzik biberon koymayın hemşireler kullandırmazlar. Şırınga kullanırsınız bir problem olursa . Mamayı koymadım bilmiyorum hastane izin verir mi. Göğüs kremi pedi falan da koydum. Ama hemşire sütünü sür dedi kremden kat kat iyi dedi kullanmadım . Gögüs pedi kullanma dediler enfeksiyon açısından iyi değil dediler onu da kullanmadım. Sütünü sür gögsünü kurut öyle kapat dediler çamaşıra yapışmasın diye. Hasta bezi almıştım pçonada izin vermediler ya ped yada bebeğin bezini kullan dediler. Büyük bezler de enfeksiyon a sebep oluyormuş küçük hava alabilecek sık sık değiştirmek için ped tavsiye ediyorlar. Birde tuzz koyun hastane yemekleri tuzsuz iğrenç 😂 başka aklıma gelen söyleyeceğim bir şey yok canım valla 😂🤭