haklisinesracim evet çok hızlı oldu beklemiyordum. Sonrasında bu yüzden sorun yaşadım zaten . Normal doğum yapacakları korkutmak istemedim o yüzden anlatmadım . Yine detaya girmeyim . Yolda giderken ıkınmadım ıkınsaydım doğardı biliyordum . Ikınmadan açılma 8 cm olunca . Hastanede yedi sekiz kere ıkınmam yetti çok hızlı oldu doğum . Bu yüzden rahim kendini toplayamadı . Kanama durmadı rahim kendini toplayamayınca . Kanamadan gidiyordum diyim. Hızlı doğum olmasıymış sanırım sebebi de . Baya serum iğne haplar verildi aynı anda . Ve iki saat boyunca kasıklarıma bastırıp masaj yaptılar rahim sertleşince durdu kanama . Kan kaybından bilincim yarı kapandı . Ama doktorların o çabası hemen müdahale etmesi sayesinde kurtuldum çok şükür ☺️
Turkolog12 yukarıda anlattım ☺️ evet iki yada tek kişilik . Ben iki kişilikte kaldım ama arada kocaman perdeler var zaten rahat ettik yani 🤭