KubraKaranKaya o bende de çok olmuştu hafız bi kuzenim vardı sürekli evin içinde bakara süresi AC demişti özellikle de yatarken hamile kadın ile 3 harfliler çok uğraşır ama bakara süresi okunan evde olmaz gelemez dedi ama sen okuma telefon yada televizyondan AC BN öyle rahatladim 2 ay zehir olmuştu 1 aydır mis gibi uyuyorum ben de hep cinayet görürdüm her yer kan oluyor hep öyle görürdüm eşim zor getirirdi kendime kuzenimin dediğini yapınca bi şey kalmadı