Sultanzumra gelişecek oralar çok fazla, bizde taşınalı 2 sene oluyor. 2 senede bile görükle çok gelişti. Göçmen konutları tarafındayız, bayaa yakınız aslında.
Evden çıkabilsem tanışmak isterdim. Ama erken doğum riskim var. Yürüyüş yasağım var, evden çıkamıyorum.