Kızlar iyi geceler 24 haftalık hamileyim salı günü sabahtan başlayan kasılmalarla hastaneye gittim nst çekildi az da olsa sancım çıktı doktorum başka bi hasta için şehir dışında olduğu için bende şehir hastanesine gittim ilk hamileliğimde de bu zamanlarda erken doğum riskim vardı ve hastanede yatırılmıştım bu yüzden riske atmadık. Fakat hastanedeki doktor bebeğimin soyunun fazla olduğunu söyledi şeker yüklemesi istedi dün sabah onu da yaptırdım şeker çıkmadı ikili üçlü ve detaylı ultrasonda da bebekle ilgili bi sıkıntı yoktu bugün kndi doktorum gördü o da suyun fazla olduğunu söyledi 3 hafta sonra tekrar görücem artış varsa detaylı ultrasona bi daha göndericem dedi karbonhidratı şekeri tatlıyı keselim dedi zaten tüketmiyordum böyle bi durum yaşayan var mı gönlüm daraldı düşünmekten araştırmaktan okuduklarım iyice enerjimi düşürdü 😔😔