Fatmanurtok canım acıkcası ben zorunlu sezeryan olacagım yakın zamanda amelıyat oldugum ıcın dıkışlerım tam ıyılesmedıgınden. Normal dogumdan daha cok korkuyorum. Çunku sezeryan acısını az cok bılıyorum amelıyattan dolayı. Bırkaç gune toparlanıyorsun inan. Birde ben hamıleyken amelıyat oldugum için cok ılac agrı kesıcı kullanamadım ona ragmen cok sükür gectı gıtti. Tecrube ettıgım ıcın korkmuyorum. 4 ay once provasını yaptık resmen, ıyılesme surecımınde nasıl gececek, eşim ve kardeslerımden nasıl destek alacagım, zıyaretıme gelen olursa nasıl olur, neye bunalıp aglayacagım vs bılıyorum. Stresım yok acıkcası. Sen de olumlu bak canım bebişine odaklanmaktan zaten herseyı unutacaksın emın ol☺️