Merve0606 Bora5832 ben bir kere muayeneye gitmiştim kendinden çok memnun kalmıştım doğumu orada yapmak istiyorumda süreç nasıl ilerliyor doğum anında eş gelebiliyormu sonrasında refakatçi hem anne hem eş kalabiliyormu bunlar hakkında bilgi almak istiyorum
Bora5832 Merve0606 doğum anında almıyorlar diye biliyorum ben yine sorun isterseniz.Gündüz hem eşim hem annem hem de eşimin annesi vardı odada ama gece sadece 1 kişi kalsın dediler
kr1907 Bora5832 dogum anında eşi içeri almama nedenleri covid den mi dolayı yoksa hastanenin kendi kuralı mi bilginiz var mi
Ascianne 17 Ağustos da Berna hocamda doğum yaptım eşim yanimdaydi doğum anında da sonrasında da hem eşim hem refaketcim vardı çok ilgililer
Merve0606 Ascianne ayyy bunu duyduğum için çok mutluyum teşekkür ederim yarın randevum var bakalım artık hayırlısı allahtan😊