Yldzalra Hastanede ilk doğum yaptığınızda emzirmeyi gösteren bir hemşire gelmedi mi yanınıza bende 1 ay önce doğum yaptım almıyor dediğim halde memeyi hemşire alıcak diye diretti sen emzirmeye çalış yeter dedi ki öyle de oldu bir emmedi iki emmedi üçüncü de artık aldı.Biberonu kesin kaşıkla vermeyi deneyin biberon ucuna alıştığı için de memeyi kabul etmiyor olabilir.Eğer bu da çözüm olmazsa hastaneye gidip emzirmeye yardımcı olan hemşirelerden destek alın yada bunu iş olarak yapan insanlar var instagramda çok var bakabilirsiniz.Canlı destek de yapıyorlar görüntülü, destek almanız sizi de rahatlatır🥰