Benimde sizin haftalarınızda başladı . Ben çalışıyorum bütün gün oturmaktan ödem her yerim ben bol bol denize gitmiştim şehrimizde olduğu için çünkü deniz gerçek anlamda ödemi attırıyor . Birde kesinlikle dinlenme ve yürüyüş ikisini de dengede tutmak lazım 34 +4 yetim hala şiş her tarafım ama alıştım