Fithatunnn benden de istenildi 12 eylül yaptıracağım sağlık ocağıda yapıyormuş oraya yönlendirildim sağlık ocağında yapacağım ben adetimin 3. Günü hormon testi yaptım temiz çıktı döngünün 21. Günü progestron tahlilini yapmamı istedi doktor sağlık ocağında da yapılıyor dedi