Çok şükür doğum yaptım arkadaşlar. Dün gelen nişanım ve üstüne çektiğim sancılar sonucundan sabah hastaneye gittiğimde 9 cm açıklığım olduğunu öğrendim. Ama o raddeye gelene kadar ben çok çektim. Sadece size tavsiye etmek istediğim şey için bu postu açıyorum. KENDİNİZİ KASMAYIN. O zaman su akıp yolunu buluyor ama kastığınız zaman süreci kendi kendinize uzatıyorsunuz ☺️