Melosmeloss Kızlar hangi bebek bezini kullanıyorsunuz yada kullanacaksınız önerilerinizi alabilirmiyiim?
Pelinakcn Melosmeloss sleepy aldım 1 paket 1 numara, 1 paket 2 numara. Henüz doğum yapmadım ama baby turco da çok öneriliyor elimdekiler bitince onu da deneyebilirim
Doga_deniz Melosmeloss ilk kızımda prima premium care kullandım çok memnun kaldım ama şu an pahalı olduğu için sleepy bio naturel aldım. Bunda sorun yaşarsak yine primaya dönücem pişikle uğraşmaktansa beze biraz fazla vermeyi tercih ederim 🤷🏻♀️
Smyye1B Melosmeloss BabyTurco kullanıyorum pişik kremi de mustela kullanıyorum ne kızarıklık ne pişik yaşamadık şimdiye kadar 😇
mhrmom Sleepy kullanacağım memnun kalırsam devam edeceğim. Pişik olur ya da memnun kalmam diye sadece bir paket aldım şimdilik bakalım
Melosmeloss Doga_deniz yani tabiki bende sleepy aldım memnun kalmazsam kesinlikle prima almayı düşünüyorum