Asklem İyi geceler hamişler yine ben bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Bebeğimin kıyafetleri için uni baby çamaşır deterjanı ve yumuşatıcı aldım 30 derecede 30 dakika yıkadım ama anlatılan gibi bebek kokusu yok. Sizce sorun nerde güzel kokması için önerebilceğiniz bişey var mı acaba 😔☹️😐
HlyaHocaolu Asklem uni baby mavi pembe kullanıyorum bebek gibi kokuyor 1aynoldu hala kokuyor dolabı açınca ne renk aldın?
Tosbik Asklem uni baby kokusuz zatn canim kokmuyor o bendede öyle kullananlarda bir coğu soyluyor bunu. Pisman oldum bn aldigima zaten. En vuzeli roxy dalan sabun tozu mis gbi kokutuyor 😍 tavsiye ederim
Asklem Suhus000 uni babyden çok memnun kalan vardı bende denemek istedim ama sorun makinede olabilir mi acaba
Asklem HlyaHocaolu aynen bende öyle mavi deterjan pembe yumuşatıcı aldım yıkadım hiç koku yok bebek gibi kokmuyo
Suhus000 Asklem yok ay makinada olsa kendi kıyafetlerinizi de aynı yapar bence deterjanla alakalıdır o aldığın bitince bide dalin kullan bakalım
Asklem Suhus000 1 yıllık evliyim makine çamaşırlarımızı hiç bir zaman buram buram yumuşatıcı kokutmadı ama yne iyiydi tabi bu anlatılan bebek kokusu hiç yok
Suhus000 Asklem makina da olabilir ya bilmiyorum o deterjan dan bn almadım kullanmadım ama kullananların ki kokuyorsa bişi diyemem
aylince23 Benim makinem de hiç yumuşatıcı kokutmuyor nedense ama bebek deterjanı olarak e bebeğinkini aldım ilk defa miss gibi kokan çamaşırlarım oldu
Busrasahin7714 Asklem bebek camasirlarinin kolmasi iyi bir sey degil ki zaten. Mumkun oldugunca parfumsuz urunlerin kullanilmasi lazim. Ben yumusatici kullanmiyorum ve ayrica bir kere daha extradan durulatiyorim deterjan ve kokunun tam olarak gitmesi icin. Internette bu konu ile ilgili arastirma yaparsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz
Smrk Siz koksun diye uğraşıyorsunuz bende kokusu gitsin alerji olmasın diye havalandırıp kurutuyorum. Kokması iyi bişey değil yumuşatıcı da iyi değil.
BurcuakirGlec Asklem unıbaby nin özellikle kokusuz olanını aldım 👍🏽👍🏽 Zaten deterjan kokusu iyi bişry değil çok zararlı Zaten bebek onları giydiğinde o kokacak deterjanla o kokuyu bastırmak istemem 🤗🤗
Babies16 Ben dogal sabun u remdeleyip yikadim.yinede kokmasin diye 2 3 kere durulama yaptim.neden kokmasini istyorsunuz ki.tazecik cigerlerinle alerjik reaksiyonlar gelisebiliyor nekadar dogal denilirse denilsin yok icin de şu yok bu yok denilsin kokan hic bir deterjan masum deil. Dikkat cekmek icin tek bir maddeyi vurguluyorlar icinde şu yok diye.ama arka planda onalrca kimyasal. Bence koksun diye ugrasmayin aksine durulama sayinizi arttrin