Drysmsn Bu ıkıncı hamılelıgım ama bebel hareketi hıssedemıyorum ya günde 2 defa yada bır günde hıc hıssedemıyorum Sızde de böyle mı ? Doktorum 1 2 haftaya net hıssedersın dedı ama 1 hafta gectı 2.haftaya gırdık hala günde hıc hıssedemedıgım oluyor
rmkrc Drysmsn çok normal endişelenme bende ilk 17. haftada pıt pıt hissetmiştim 2-3 günde bir, 21-22. haftalarda net hissetmeye başladım şuan 29+6 uykudan uyanılacak şekilde hissettiriyor😂
Cgdmustn Hayattdmrkrn Yine de takip edin hareketlerini ben 29 + 5 de doktora gitmiştim hissetmiyorum diye uyuyor tembel dedi 3 gün sonra yine hissetmiyorum diye acile gittim gece acil doğuma aldılar ve bebeğim 2 gün yaşadı kaybettim :( kalp atışı yavaş görünüyor bi sıkıntı var acil almamız lazım bebeği dışarda bakalım dediler ama olmadı
Denibrahim 17+5 hareketlerini elimle cok guzel hissediyorum hele ki aksamlari yatarken ben burdayim diyor allahim herkese bu duyguyu yasatsin🙏🏻Gercekten bu duygunun tarifi yok