Kızlarrrr bu sabah doğum yaptım. Planlı sezaryen ile☺️ ikinci kez olmasına rağmen içimde değişik bir his vardı. Oğlumu bırakmadım 4 yaşında şuan yanımda kızımda yanımda…. Çok şükür sabah geldik tahliller vs hazırladım. Doktorum geldi hooop ameliyathane. Ekip süperdi. Sohbet muhabbet ağlama zırlama derken kızım geldi. 09:46 🥰 sonra babasıyla abisinin yanına gitti. Zor kısım başladı benim için… Kapıdan bi çıktım kimse yok 😅 resmen pabuç damda kızlar. Eşim çıktı odadan sonra baktım yüzünde güller açıyor 😍 yeniden anne baba olmak çok güzel ve tuhaf. Çok şükür herşey yolunda gidiyor. Ağrı sızılar korkular hepsi inanılmaz heyecan verici. 2 gündür uyumadım, uyuyamıyorum ☺️ o kadar güzel ki… Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲 hepinize sağlıklı ve iyi doğumlar diliyorum. Biz artık happy kids e geçiyoruz. Allah’a emanet olun…