Kızlar doktor bulantım için bana prilam verdi ama işe yaramadı. Tarif edemediğim bir bulantı mı desem ne desem bilmiyorum ama beni iştahtan kesen bir his var içimde. Yanma ekşime kuru bulamtı. Neyse işte doktor da o zaman sana makattan fitil vericem dddi. İyi bi doktor özele gidiyorum. Belki ağızdan alınan haplarda mideni bulandırıyor olabilir dedi. Neyse ben eve geldim. Fitili koyuyorum. Ama ne zaman koysam afedersiniz tuvaletim geliyor ve hemen tuvaletimi yapmak zorunda kalıyorum. Fitil bi işe yarıyor mu anlamadım. Yani nasıl etkisini gösterecek ben hemen çıkarıyorum çnkü. Bide 4 saatte bir yapıyorum. Sürekli tuvaletteyim yani sürekli dediğim her fitilden sonra. Yani düşünün ki günde 4 defa tuvalete çıkıyorum. Zaten hamileliğimi öğrendiğimden beri bulantım ve iştahsızlık var baya kilo kaybı yaşadım. Şimdi iyice gittim. Var mı bu durumu yaşayan. Acil yardım edin. Doktora çıkmaktan bi hal oldum 🥺🥺🥺🥺