eylulabla_oluyor Kendimi ve oğlumu tebrik ediyorum bu kadar tezcanlı sabırsız birinin oğluda nasıl 40 ı doldurdu bilmiyorum 🤷♀️ 🤣
Zehragniken eylulabla_oluyor Bizimki de son adet tarihine göre 40+4 ama ulturason da 39+4 bakalm daha bekliyoruz hanımefendinin keyfi yerinde sanırım 🥲 anam ağladı anam
Melos90 eylulabla_oluyor a eylulabla_oluyor an itibariyle 37 oldum bak kalım ne zaman dogurcam kalbim sıkışıyor gogsum daraluyo normal mi
eylulabla_oluyor Zehragniken valla ben sanki yıllardır hamileyim gibi yoruldum ağrısı sızısı cabası Rabbim yardımcımız olsun inşaAllah 😃
eylulabla_oluyor Melos90 normal ben 36 dan beri doğdu doğacak diye bekliyorum etrafımda da ablam akrabamız vs 36-37 de dopurdu erkek hepside hep gününden önce doğacak diye bekledim günü doldu hala tık yok hayırlısı olsun stres yapmayın daha size çok var 😀