Sersel_15 Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi doktor kullandım iki gün yan etki ishal yaptı sizce bırakayım mı ilacı lütfen yaşayan varsa fikir verebilir mi teşekkürler
Gozde0709 Sersel_15 canım ben şuan 30 haftalık oldum geçen hafta banada verdi benide ishal yaptı çok kötü oldum ve bıraktım başka bir ilaç verdi doktoruna söyle 🥰