Başın sağolsun kuzum rabbim sabrını senden eksik etmesin çok ama çok acı Şubat ayımda bende 23 haftalık kızımı kaybettim 2 gün önce gayet sağlıklıyken hareketini hissetmedim hemşire olduğum iÇin doktorum baktı ve cennet kuşu olduğunu söylemişti çok acı çok zor ama seni evde bekleyen ihtiyacı olan yavruların var unutma