Fatosumum Merhaba kızlar arkadaşlarım öve öve bitiremedi ankarada yaşayıp sami ulus hastanesine gebelik takibi ya da doğum için giden var mı? Aslında tercihim özelden yana ama eğer iyi bir doktor varsa önerebileceğiniz değerlendirmek isterim ❤️
Ays_cskn Fatosumum sami ulus bestepeye gidiyorum suanlik memnunum dogumuma 44 gun kaldi nasipse orada olacak genel olarak sordugum sorularima cevap alabiliyorum ortalama bir devlet hastanesine gore iyi bence tabi kisisel olarak tecrube edinmek gerekir insallah dogum kismida beklentilerimi karsilar meraklq bekliyorum bu arada doktorum İsmail burak gultekin ama kendisi degil asistanları bakiyor ve onlardanda memnun kaldim sadece koridorlari dar oldugu icin biraz kalabalik oluyor 😊
Yonca_trk Ays_cskn benim de doktorum normalde elif yılmaz ama ismail hocaya randevu alabiliyorum gittiğim de de asistanı orda oluyor genel olarak iyi evet
Gzdtt Ben ilk doğumumu orada yaptım. Sancı odaları tek kişilik, doktorları ilgili. Diğer devlet hastanelerine nazaran temiz bir hastane. Tabii ben en son 1 sene önce gittim, şu an halen aynı mıdır bilemiyorum.
Ays_cskn Bertis kesinlikle en son kubra hoca vardi sanirim adini yanlis hatirlamiyorsam pazartesi randevum var bakalim tekrardan kendisimi var degismismi