-Papatya- 15 haftalık hamileyim ve ara ara kasık ağrısı oluyor özellikle yürüdüğüm zaman. Sol kasıkta ağrı oluyor batma gibi sertleşme gibi bınları yaşayan var mı ? Yardımcı olur musunuz?
BeyzaKrks -Papatya- sol kasık ağrısı batma yürürken daha da batması gsz sancısından oluyor canm yine de çok devam ederse doktoruna sormalısın.