Anneolmak188 bu sehtap hanım devletteki sehtapsa kaç hemen.Ben 5 haftalıkken tahlil için gittim Sehtap hanıma beni muayene etti dışardan gelen hastaya tahlil yazamazmış öyle dedi.Sonrada kese yok bebek yok kürtaja gel dedi.eve nasıl geldim kendi doktorumuza eşimle nasıl gittik hatırlamıyorum bile.Şuan 27+2 haftalık hamileyim ve kendisini heryere şikayet ettim kuzum.yani ben sevmedim kendisini aynı doktordan bahaediyorsak