Rabiafa 9 haftalığım rahimde ara ara ufak sancı gibi agrı oluşuyor sonra gecıyor bu neden olabılır fikri olan var mı ?
Aslimsii07 Rabiafa bende de adet sancısı gibi oluyor gün içinde ama araştırmalarım sonucu rahim genişlediği için oluyormuş bebek büyüdükçe baskı yaptıkça olurmuş, korkutucu Allah’a emanetiz inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 🙏❤️