Yaprak1984 Merhaba bugün bol limonlu bir salata yedim ve istifa ettim. Midem çok yanıyor. Hamilelere gaviscon veriliyor ancak bizim evimizde rennie ağızda erime tableti var. Hamilelikte kullanılabiliyor mu? Bileğisi olan yazabilir mi acaba? Teşekkür ederim🙏🏻
Suhus000 Yaprak1984 evet cnm bnm midemin yandığı zamanlar doktorum vermişti ağızda çiğneme kullanabiliyorsun günde 4 e kdr kullanabilirsin demişti
Melikedrsn Yaprak1984 son iki Aydır ben resmen rennie ile yaşıyorum 😞 o olmasa geceleri nasıl uyurdum hiç bir fikrim yok 😂 galiba hayatımda en çok bu rennie yi bulan kişiye dua etmişimdirr 😂😂😂😂