Leyla54581 Kizlar 22+4 gebelik haftasindayim ve bebegi sadece gece yatinca hissediyorum cok sık olmasada arada.. normal mi 🥺
Tugce3441 Leyla54581 28 dem sonra hissettim ve sen gunduzlerı haraket ettıkce onun dışındaki sıvı onu salladığı ıcın uyurmus
Fasulyeninannesi- Leyla54581 Cok normalde benimde o haftalarda oyleydi cocuk sen hareket ettikce sallanip uyuyomus o haftalarda tabi su an deli gibi kımıl kımıl , sen oturdugunda yattiginda hareketsiz kaldigin icin o hareket edermis
bukett1 Haftaya girdik artık hareket etsemde uyumuyor pat küt vuruyor. İlerleyen haftalarda gün içinde de hissedeceksiniz.