5 haftalıkken bende de vardı canım doktorum genelde oluyor panik olmana gerek yok dedi progestan verdi önemli olan bebeğin kalp atışını duyabilmek dedi şuan 12 haftaligiz kanama alanım hala kesenin yanında bı köşede duruyor bende başta çok korkmuştum kendini çok yormamaya çalış geçer inşallah yavrularımıza sağ salim kavuşuruz