DisiArslan Ezgican- aynen canım bende de sıfır belirti 2-3 gündür hurma yiyorum squat yapıyorum sandalyeden destek alarak
Gizemozge92 Busra_soft kendı mi geldi dr nasıl bekledi bide artık hiç beklemiyolar kakasını yapar dıyolar
Ezgican- DisiArslan bende yapıyorum ama sadece biraz bel ağrım oluyo arada bi de karnım sertleşiyor ama çok düzensiz
Ezgican- Merve-923 insan da kendini sanki doğcak gibi hazırlıyo iyice sinirleniyo olmadıkça belirti 😅
esma2197- Merve-923 gerçekten ya sadece kalçamda ağrı vuruyor bıçak saplanırcasına birde dün sabaha karşı lavobaya giderken bir baktım suyum biraz aktı dedim tamam geliyor heralde ama az geldi suyum anlamadım