Evet kizlar herkese merhaba anca yazma fırsatı buldum. Perşembe günü sabah kanama şikayetiyle İlhan varank eğitim araştırma acile gittik. Acilmam olduğunu fakat yeteri kadar olmadığıni 2 saat sonra tekrar o hastanede yer olmadığı için umranye eğitim araştırmaya yonlendirdi . 2 saat sonra git muaynenin ol dediler fakat ben 2 saat sonra değil evde daha fazla bekleyip sancılarım gelene kadar direndim iyikide öyle yaptım . Sonra saat 7 de Ümraniye eğitim araştırma kadın doğum bölümüne acile geldim 4 cm açıklıkla dogumhaneye yatırdılar doğumum başlamıştı sancılarım sıklaştı sürekli gelip tuşe kontrolü yani alttan muayne ettiler 6 cmde suyumu patlattilar daha sonra sancılarım sıklaştıkca ben ikindim ve acilmam 9 cm olmuştu artık dayanamadım dedim nolur beni sezeryana alın doktorda 10 cm olmasına az kaldı biraz daha sabret sen yaparsın diyerek beni bir güzel gaza getirdi sancım geldikçe afedersiniz büyük tuvalet gelmiş gibi ikindim zaten bebekte gelmişti sonra hemen doğuma aldılar 3 ikinmaya kızım doğdu . Çok güzel bir normal doğum gerçekleştirdim sizlerle paylaşmak istedim . Ve Ümraniye eğitim araştırma hastanesi kadın doğum bölümü doktorları çok güzel motive ediyo ve çok güzel ilgileniyolar gerçekten özelde yapsaydim belki bukadar ilgi gormucektim . Çok memnun kaldım . Evet çok sancı çektim acı çektim ama kızımı kucağıma alınca hepsi geçti gitti 🥰♥️