Asillllll1111 bizim de eşimle kan uyuşmazlığımız var bebeğimi öğrendiğimde 4 haftalıktı doktor herhangi bi kanama durumu olursa hemen gel kan uyuşmazlığı iğnesi yapalım eğer olmazsa 28. Haftada bir de bebeğin kan gurubuna göre doğumdan sonra yapılacağını söyledi ilk bebekte bişey olmuyo diyolar ama bence riske atmamak lazım sanırım 30. Haftaya kadar yapıyolar