Kızlar 17 haftalık hamileyim. Cok fazla karnım cıkmadı. zayıf oldugum için minik bir göbeğim oldu. Özellikle ayaktayken yürürken vs karnımı iki yandan çekiyorlarmıs gibi bi gerginlik oluyor. Sanki derimi çekiştiriyorlar. Nefes nefese kalıyorum bu yüzden🤦🏼♀️ aynı durumda olan ve çözüm bulan varmıııı?