Merhaba kızlar bende rahim sarkması oldu böyle olupda normal doğum yapan var mi? Özür dileyerek söylüyorum normalde kabızlığı olan biriyim Ikınınca zorlaninca rahim vajinadan aşağıya çıkıyor :( bu durum beni korkutuyor böyle olup da normal doğum yapan var mi?