Ajda_3452 Ben kan tahlili vermiştim 3 ağustos ta beta degerım 124 çıktı doktor çok düşük dedi 24 Ağustos ta verdim 15829,3 mlU/l böyle çıktı yani sağlıklimi iyi yukselmismi betam
Ajda_3452 Hilal-95 canım bugün randevum vardı doktor yoktu hâlbuki sabaha kadar uyumadim keseyi gorcem diye😥