Alpinannesi__ Hamilelik sürecinde kullanıp da memnun kaldığınız çatlak kremleri hangisi hanımlar kullanmaya ne zaman başladınız ve ne zamana kadar devam ettiniz etkisi nasıldı en erken dönemde kullanmaya başlamak istiyorum ✨🌸
Srdm Alpinannesi__ ben hamileliğimin basından beri bebek yağı ve neutrogena nın hızlı emilen yazan beyaz kutulu kremini kullandım göğsümün görünmeyen alt kısımlarında biraz oldu onun dısında hiç çatlağım olusmadı henüz 28 haftalığım
Humo Alpinannesi__ lierac ve bio-oil dönüşümlü kullandım. 4 aylıkken başladım az az sonra gittikce biraz daha yoğunlaştırarak göğüslerim karnım basenlerim kalçam büyüdükce bu ksımlara masaj yapar gibi kullanıyorum çok memnunum👍
Beliff Ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum pahalı kremlere gerek duymuyorum çünkü çatlaklar vücuda cilt yapısına göre az ya da çok olabiliyor, ben karnımın büyümeye başladığını hissettikten sonra kullanmaya başladım