Beybix 7+3üm ilk hamileliğim ama hamileliği öğrendiğimden beri ilk zamanlar acaba dış gebelik mi diye düşündüm, sonra bebek göründü kalbi duyuldu içim rahat etti. Sonra lekelenme oldu acaba çocuk düşer mi diye düşündüm sonra muayene olunca doktor sağlıklı bir gebelik dedi yine rahatladım. Ee bu defada acaba diğer randevumda kalbini duymazsam yada testlerde bi sıkıntı çıkarsa diye ister istemez korkuyorum nasıl yenecem onuda bilmiyorum :) ama herşey nasip biz ne yapsak ne düşünsek boş Allah herkese sağlıklı bebekler nasip etsin 🤲💚