Kbrsuzen ben. De ilk gebeliğimde çok düzenli besleniyorum bişey olmaz diye kullanmadım ama günümüzde gıdaların genetiğiyle oynama yapılması ilaçlama adı altında toprak minerallerrinin yok edilmesi ve güneş ışınlarının artık zararlı şekilde dünyamıza vurması sonucu gıdalardan gerekli vitaminleri almamız zor. Vitamin eksikliğinde hasta olmayı beklemeyin emin olun vitamin ve mineral değerleriniz tamamlanınca kendinizi eskisinden çok daha zinde ve enerjik hissedeceksiniz. Gebe olmayanların bile düzenli multivitamin, d3k2, balik yağı içmesi gerekiyorken biz gebelerin buna daha çok ihtiyacı var bence; hem gebelikte hem de emzirirken