Kizlar gecen hafta idrarda yanma kasik ağrısı tuvallettne cikmama sorunlarim vardi doktoruma gittim tahlil istedi 500 lira tahlil parasi verdim sonucunda iki tane antibiyotik basladik neyse benim sikayetlerim gecmedigi icin 6 gun sonra tekrar gittim yine tahlil istedi ama yanimizda para yoktu devllette yaptirip atsam olurmu sonucu dedim sonuca göre de sezeryan gününü vericekti tamam dedi ama sonuçları attim cevap vermedi neden böyle yapti anlamiyorum iki gun oldu cevap bekliyorum muayene günümü belirleyecekti birdaha mesaj atsam mi ne yazmaliyim