Melteeeemm 35+5 haftalık olduk 30. Haftadan itibaren Rukiye hanıma gidiyorum sanırım dediğiniz gibi biraz mizacı soğuk 😌ihsan Bey’in her baktığımda sırası çok kalabalık oluyor bilmiyorum bilemiyorum 🤦🏻♀️ bu saatten sonra da doktor değiştirmek saçma geliyor açıkçası 🙄 Rabbim sağ salim hepimizin kucağına almayı nasip etsin gerisi bir şekilde hallolur 😌🤰🏻