kbrnzl_32 Mizacı soğuk sanırım biraz.. birde o kadar çok hastası var ki 🤦🏻♀️ Başlarda bende öyle hissediyordum sonra ben sordum o cevapladı derken şuan daha iyi gibi geliyor. Herşeyini söylüyor bebeğin gittiğim zaman ☺️ İhsan bey hiçbir şeyini söylemiyor diyorlar mesela