MrsEldem Kızlar yarın sabah doğuma gidicem sezeryan çok korkuyorum 🙄 desteğinize ihtiyacım var ? Dua edin bana lütfen
Tugce3441 MrsEldem Allah yar ve yardımcınız olsun sağlıkla sıhhatle kucağınıza almak nasıp etsın rabbım ❤️🤲
Busra98_ MrsEldem yaa Allah yardımcınız olsun bi avazda kurtulun ikinizde inşallah 2 ay sonra aynısı benimde başıma gelicek galiba🪡🥹 güzel haberlerinizi bekliyoruuz💖
OzgeSyr_ MrsEldem hıc korkma soğukkanlı olmaya calıs olup bıtıyor sonrası daha zor amelıyat bı sekılde gecıyor. Ilk ve ıkıncı kalkmada zorlanıyosun gece hafıf beslen sonrasında bol bol yuruyus yap
_aren MrsEldem Allah sağ salim kavuştursun yavrunuza. Bunca yapan insan nasıl yapıyor bunu düşünerek cesur olun, ben öyle yapıyorum 🙏🏼
Kubra_miray_szr Tugce3441 hangi sezeryani tercih ettiniz belden mi yoksa kople bayiltmami benimde 10 gunum kalmış karar veremedim hangisini yapayım
MrsEldem Busra98_ çok teşekkür ederim 🙏 Allah sizede nasip etsin inş bugünleri ama çok stresli 😂 hiç gelmicek gibiydi zaman geçmiyo gibiydi ama geldi çattı bakalım neler olucak yarın
Busra98_ MrsEldem bende hep çok var diye umursamıyodum ama 3. Trimestere girdiğimizden beri hergün biraz artıyo korkularım🥹😅😍 lütfen bizede destek olcak olumlu şeyler yaşayın ve anlatıınn😅
Cansuyucel İnşallah kolaylıkla atlatırsınız, ve korktuğum bu muymuş diyeceğiniz kadar hafif bir süreç yaşarsınız 😊 benimde 1 ayım var. Hepimiz için o gün gelip çatacak. Sağlıkla kucağımıza alalım da gerisi bir şekilde olur gider inşallah Allah’ın izniyle 🤲🏻😊
OzgeSyr_ MrsEldem olur canım gelip geciyor hiç bi acı daimi değil bebeğine odaklan benım 22 gun olmuş bile